Annons:
Etiketttips-råd
Läst 4369 ggr
Hawknestgrove
2011-02-10 00:56

Fenom, bra mot kattkisslukt?

Hur funkade det, Siden? Tänkte på att jag tipsade dig om det häromsistens när du fick slut på Dettol…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Sidentass
2011-02-10 10:22
#1

Först frågade jag på maxi men dom hade det inte inne just då…sen såg jag en burk på konsum, men var inte säker på att det var rätt sort så jag köpte aldrig….är det i burkar du menar - isåfall ska jag slå till att köpa det så fort som möjligt! Har ju några individer här som kan få dumheter för sigObestämd

Hawknestgrove
2011-02-10 14:00
#2

ja, Fenom är i pulver…. och kommer väl alltid så förbli. Tänkte att det kanske kan fungera? Dels är det ju ganska billit och så luktar det fräscht och är lätt att få tag på…Kan ju vara värt att prova?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Imasy
2011-02-10 14:25
#3

Vart hittar man detta? Städavdelningen?

Sidentass
2011-02-10 14:36
#4

#3 ja..det ska finnas bland städmedel.

#2 Då vet jag att det var rätt sort som jag såg, då slår jag till idag:-)

Hawknestgrove
2011-02-10 14:39
#5

haha, tydligen märks det en generationsskillnad här…. Ja bland grovrengöringsmedel. OCh skulle du inte hitta det där så ska det finnas i färghandeln.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
2011-02-10 14:42
#6

ja, jag får väl ta och köpa på mig jag med, för det verkar som om det inte finns överallt längre. suveränt  att ha i en dl i tvätten när skruttgubben har sölat ner sig med olja

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Sidentass
2011-02-11 13:52
#7

-attans också- glömdet det när jag var ut o proviantera till katterna igår, man må skriva upp!

kattassen
2011-02-11 16:45
#8

Å Fenom - det väcker nostalgiFlört Fanns ju alltid i städskåpet när jag var liten.

Det skall jag prova också. Annars kör jag hårt med Turtle bilschampo. Om jag ex får en nedkissad trädgårdsdyna så kör jag alltid in den i tvättmaskinen med vanligt tvättmedel och en skvätt Turtle. Det tar udden av ev kisslukt som dröjer sig kvar i skumgummit.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

Hawknestgrove
2011-02-11 23:29
#9

tack för tipset!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sidentass
2011-02-12 19:51
#10

"Turtle bilchampo " ska läggas på minnet - var hittar man sånt undrar en som inte har bil!

kattassen
2011-02-12 22:16
#11

#10 Alla bensinstationer, Rusta, coop forum, stormarknader. Ja kanske till och med på Maxi.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

 

Upp till toppen
Annons: