Etikettutanför-ämnet
Läst 385 ggr
Uppkatten
2020-04-09, 08:58

Glad Påsk - men håll avståndet!

I år bör vi alla stanna hemma över påsk, tvätta händerna extra noga och hålla lite avstånd till varandra. Inte så roligt alla gånger kanske, men ändå ett självklart val för att skydda både oss själva och varandra - så långt det är möjligt.

Vi kommer att minnas påsken 2020 som en annorlunda påsk, och får påminna oss själva om att det blir påsk fler gånger framöver, då vi kan fira lite mer som vanligt igen. 

Men i år hoppas jag att alla tänker till lite extra, och visar hänsyn mot varandra. 

Passa på att njuta av naturen - ni vet väl att vistelse i skogen sägs stärka immunförsvaret…?

Har du långtråkigt, eller bara lite tid över, så passa på att ID-fotografera din katt så att du har några bra bilder om katten - gud förbjude - kommer vilse. 

Var lite extra kreativ och ta några kul påskbilder på din katt! Lägg gärna upp bilder här i tråden! 

Ytterligare ett tips är att ta jul-foton på katten, för det är SÅ mycket lättare att få till bra bilder så här års,  än i det svartaste decembermörkret… Så fram med kameran, katten och tomtarna!

Glad Påsk! Nu kör vi! 

Men bara runt-runt i bostaden. 

Blåkulla får vänta tills nästa säsong!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Tarotstollan
2020-04-10, 00:21

Glad Påsk! Kissarna firar med tonfisk och matte choklad!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Upp till toppen