Annons:
Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 1754 ggr
Uppkatten
9/21/17, 8:49 PM

Kattunge slängdes ut från bil....

Ännu en kattunge som kastats ut från ett bilfönster…. https://www.hd.se/2017-09-21/vem-slangde-ut-kattungen-fran-en-bil Ett synnerligen inhumant sätt att göra sig av med små värnlösa kattungar…. En kattunge som hanteras så här dör inte nödvändigtvis i samband med att den kastas ut från bilfönstret, utan utsätts många gånger för ett långvarigt lidande innan den så småningom går under där ute - av törst, svält, sjukdomar, skador, trafiken eller liknande…

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Annons:
Tarotstollan
9/21/17, 9:24 PM
#1

Fy 😈!😭

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Uppkatten
9/21/17, 10:04 PM
#2

Det värsta är att det sannolikt inte var bara en kattunge i kullen, och då undrar man hur det gick för övriga, tänker jag…. Blev även de utslängda längs med vägen…?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Honestyisdead
9/21/17, 10:41 PM
#3

Jag kan inte förstå hur man kan göra på det viset. Vill man döda oönskade djur kan man göra det så lätt utan att orsaka lidande. Vad felar dessa människor som vill att djuren plågas?

Stackars små oskyldiga liv :( önskar att man kunde rädda alla djur från lidande.

Upp till toppen
Annons: