Annons:
Etiketttill-minnet-av
Läst 1084 ggr
Isatis
6/19/17, 8:18 PM

Fina lilla Mamman.

I dag fick lilla Mamman avsluta sitt liv. Nu ligger hon bredvid sin son Higgs, vi planterade en daggros på hennes grav. 

Husse, matte, Lille Mösse och Herr Pettersson saknar dig

Annons:
Uppkatten
6/19/17, 8:24 PM
#1

Men så ledsamt….

Har tänkt på er och undrat hur ni har det.

Är det bra med Lilla Mösse och Herr Pettersson?

Ta hand om er. ❤️

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[Wijnja]
6/19/17, 9:36 PM
#2

Så sorgligt

Tarotstollan
6/19/17, 11:15 PM
#3

Så tråkigt.🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Katthemsmatten
6/21/17, 2:18 PM
#4

Så tråkigt. Ställer samma fråga som #1.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Isatis
6/27/17, 7:20 PM
#5

Har inte varit så pigg sedan juldagen. Nu har orken börjat återkomma så mina besök på Hittekatter iFocus skall bli fler. Så snällt av er att tänka på oss.  

Lille Mösse har fått alla sina  tänder utdragna, han har blivit piggare, pälsen är blank och han äter bra. Till min förvåning kan han fånga möss och sorkar trots att han är "tannalös". Herr Pettersson gillar att vara inomhus, han äter och dricker gott för att sedan dra sig tillbaka och sova ut i mattes säng.  Lille Mösse blir så glad då Herr Pettersson kommer in, jag tror att han känner sig ensam  utan Mamman och Higgs.  Vi är alla lite vilsna  utan våra gamla familjemedlemmar. Deras matskålar har plockats undan så det finns tomrum på alla sätt

Katthemsmatten
6/28/17, 4:29 PM
#6

#5 Roligt att du börjar återfå orken. 

Tack för uppdateringen om Mösse och Herr P. Det låter som om de har ett väldigt bra liv, även om jag förstår att Mösse känner sig litet ensam utan en ständigt närvarande kisse. I sinom tid kanske det kan komma en ny kompis.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: