Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1030 ggr
NinavonK
12/21/16, 3:38 PM

Min älskade röda katt Bossis har försvunnit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Min älskade Bossis är bortsprungen!!
Han bor i Strand, mellan Reftele och Bredaryd. Har varit borta sedan i oktober.
Kastrerad, 1-årig hankatt. Ganska skygg innan man känner honom. Har du sett honom?
ID märkt i örat : U944X

Annons:
Uppkatten
12/21/16, 4:31 PM
#1

Lägg  ut en annons på www.vilse.nu om det inte redan är gjort. Använd också de söktips som finns på VILSE. Är Bossis ID-märkning registrerad både hos SKK och SVERAK? Annars: gör det. Håller tummarna för att han snart är hemma hos er igen ❤️.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Uppkatten
12/21/16, 4:36 PM
#2

Jag får ingen träff på hans ID-nummer i SKKs register. Eftersom det är landets största register och det register som flest känner till så rekommenderar jag att du tar kontakt med SKK så snart som möjligt och ber att få registrera honom där akut. Ser att han finns med i SVERAKs register, men tyvärr är det registret mindre känt hos allmänheten.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Lena
12/26/16, 1:23 PM
#3

Hur har det gått? Har din katt kommit tillrätta? Om du inte redan gjort det: 

Annonsera på www.vilse.nu som är Svenska Kattskyddsförbundet SVEKATTs nya nationella söksida för bortsprungna och upphittade katter. Du hittar även många bra tips på sidan vad du bör göra om din katt sprungit bort.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: