Annons:
Etikettsajten
Läst 1332 ggr
tlindh
9/18/16, 10:58 PM

Försvunnen skyggkatt Motala

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Min hög skygg innekatt Grey försvann 11/8. Han är en stor Turkish Van blandad raskatt som är rädd för människor eftersom han hade varit misshandlat av en uppfödaren som fick djurförbjud och då Grey flyttade till mig. Han är långhårig mycket vitt med grå på ryggen, huvudet, och helt grå svans. Han är kastrerad, chippad, och registrerad. Han formodligen gömmer sig nåntans i holm området. Ring direkt om du ser honom. Försök inte att fånga honom. Tacksam för alla tips jag kan få. //Tracy Lindh 0763101470 obs. palsen är lite kortare på bilder eftersom han hade varit rakad flera mån sen.

Annons:
Uppkatten
9/19/16, 8:43 AM
#1

Lägg in en annons på www.vilse.nu om det inte redan är gjort. Där finns också många bra söktips samlade, läs igenom och använd dem.

Det finns även flera Facebook-sidor där man kan annonsera, t ex Vi längtar hem, men även mer lokala facebooksidor. Gissar att du redan har anmält honom som bortsprungen till polisen på tfn 11414 samt till id-registret?

Håller tummarna för att han snart är hemma igen ❤️.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Upp till toppen
Annons: