Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Ny kategori 000. Vanliga frågor - FAQ - ej för diskussion! 001. Kattambassadörer TNR/Skygga Katter 02. Hittekatter i Fokus 03. Hittekatter i media 04. Katthem, jour- & stödhem, föreningar 05. Kattens status 06. Kastrering, ID-märking, Vaccination 07. Djurskyddsfrågor 08. Bilder & Filmklipp 09. Goda ideér, råd och tips! 10. Huskatten 11. Kattsjukdomar & problem 12. Kattmats relaterat 13. Kattprat i allmänhet 14. Katter söker hem! / Katter sökes! 15. Bortsprungna/upphittade katter 16. Transporthjälp önskas/erbjudes 17. Solskens- och molnhistorier 18. Evenemang på Katthemmen/ Kampanjer 19. Insamlingar, Auktioner 20. Dagens Ros & Ris! 21. Till minnet av 22. OT Utanför ämnet 23. Utsatta djur av annat slag 24. Annonsdiskussioner 25. Information om Forumet & oss Medlemmar Ny kategori
22. OT Utanför ämnet

Hittekattsbandet

2016-04-25 01:22 #0 av: [Kattägd]

Hej!

Jag är intresserad av att köpa hittekattsbandet, men det verkar som att mailadressen som man hänvisas till (bloggkatten@hotmail.com) inte längre är aktiv... Vet någon här hur man kan få tag på det på annat håll över nätet? Blomma

Med vänliga hälsningar
Emma

Anmäl
2016-04-25 01:41 #1 av: vendelay

Vet inte vart det går att få tag på över internet men om du bor i Stockholm så är jag GANSKA säker på att Stockholms Katthem fortfarande säljer såna. Är inte helt hundra då deras sortiment byts ut med jämna mellanrum men jag vet att de har funnits där. Det går tyvärr inte att handla via internet från dem.

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-04-25 01:52 #2 av: [Kattägd]

#1 Åh, bor i Dalarna så det blir tyvärr lite långt att åka... Men tror att Avesta Katthem också säljer dem så i "värsta" fall får det bli en tur dit någon dag.GladTack för svar!

Anmäl
2016-04-25 06:13 #3 av: Uppkatten

Jag skulle bli väldigt förvånad om e-post adressen inte längre är aktiv... Mitt tips är att du annars kontaktar Örebro katthem och frågar efter Hittekattsbandet och hur du kan få tag på det.

Anmäl
2016-04-25 09:05 #4 av: [Kattägd]

#3 Tänkte likadant med tanke på att det fortfarande går att maila dit, men varken jag eller mamma har fått svar.OberördTack för ditt tips, det ska jag göra!

Anmäl
2016-04-26 15:33 #5 av: Katthemsmatten

#4 Jag vet att Wikkis Crew som svarar har haft en hel del att göra och även del problem med mail och internet, så hys hopp. Du kan ju alltid skicka om mailet.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Anmäl
2016-04-26 17:32 #6 av: [Kattägd]

#5 Glömde skriva här att jag fått svar nu efter att ha kontaktat Örebro Katthem, och precis som du säger har det varit lite krångel för dem. Nu ser jag fram emot att äntligen få bära bandet! Tack för hjälpen.Blomma

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.