Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2537 ggr
Isatis
2015-12-23 13:24

God Jul och Gott Nytt År!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En riktigt God Jul och ett Gott Nytt År önskas alla stora och små kissekatter, hussar, mattar från Mamman, Herr Petersson, Lille Mösse och matte Isatis/Inger.

Annons:
Uppkatten
2015-12-23 13:38
#1

God Jul och Gott Nytt År Isatis! Hoppas det är bra med er och alla katterna! Har det gått bra med Lille Mösse och hans kompisar?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Isatis
2015-12-23 20:07
#2

Uppkatten.

Lille Mösse, husse och jag själv har haft en tung tid sedan vår glade Higgs dog.  Lille Mösse, som forfarande har bekymmer med sina tänder äter sin Prednisolon men har blivit klängig och kräver mycket uppmärksamhet, leklusten har minskat. Jag tror att han saknar sin unga skojfriska kompis  oerhört. Herr P. och Mamman har igen lust till upptåg, de vill hellre äta och sova på maten.

Uppkatten
2015-12-24 07:57
#3

#2 Vi får hoppas på ett bättre 2016. Att sorgen efter Higgs lägger sig lite och att Lille Mösse får ordning på tänderna. ❤️

Önskar er och alla andra här inne på Hittekatter en riktigt god jul.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

majvi
2015-12-24 08:27
#4

God jul

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

[[eskils_]]
2015-12-24 10:52
#5

God Jul och Gott Nytt År från mig också! 🎁✨

Kanske lilla söta Mösse skulle bli glad över en ny lekkompis? 🐱

komigentammie
2015-12-24 22:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Vilde önskar er god jul! 😃

Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. Skrattar

Annons:
Vixxen
2015-12-26 01:01
#7

God fortsättning!

Katthemsmatten
2015-12-28 18:10
#8

Gott slut och Gott Nytt År! Klappa lille Mösse från mig. Hoppas han får tänderna åtgärdade och kanske så småningom en litet roligare kompis att leka med.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: