Annons:
Etikettkattprat
Läst 1325 ggr
ElisabethB
2015-12-12 07:21

Kattmat finns till katthem

Hej!

Om någon vet något katthem som behöver Royal Canin Renal (för njursjuka katter) kan ni väl vara snälla och tala om det för mig. Har en del kvar efter att jag var tvungen att avliva min lille skatt Artur. (http://katter.ifokus.se/discussions/566b0491ce12c43224000e97-rip-artur?discussions-1)

Ger gärna bort det jag har kvar av hans mat till katthem, men om någon privatperson vill ha kommer jag ta en symbolisk summa för maten som jag isf ger till något katthem.

Jag kan även tänka mig att skicka med Schenker i omgångar eller om allt får plats i en vända ifall katthemmet är långt härifrån. Men då måste katthemmet finnas i Sverige och jag måste ha ett mobilnummer och epostadress så att det kommer fram!!!

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Annons:
komigentammie
2015-12-12 07:25
#1

Har du kollat med närliggande katthem?

Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. Skrattar

ElisabethB
2015-12-12 07:48
#2

Inte än, men ska göra det under veckan tänkte jag. Men tänkte lägga ut en tråd om att det finns, så har jag en plan B om de inte har behov av maten just nu..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

ElisabethB
2015-12-15 21:34
#3

Kan berätta att Änglakatten kommer få Arturs mat. Så nu kommer maten mätta några hungriga små kattmagar..

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

[[eskils_]]
2015-12-15 23:53
#4

#3 Så fint att maten kommer till nytta och glädje! ❤️ Änglakatten verkar vara ett bra katthem.

ElisabethB
2015-12-19 16:32
#5

Kan berätta att jag idag har skickat maten till Änglakatten, så nu är det för sent för andra katthem att anmäla intresse för maten…

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

Upp till toppen
Annons: