Annons:
Etikettbortsprungna-upphittade-katter
Läst 1641 ggr
Annisangel
2015-09-01 06:19

Lilla Mimmi vill hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har lagt ut en efterlysning på Facebook om denna vackra kattflicka, så lägger ut en liten efterlysning här med! Denna misse fångades i min lånade kattfälla när jag letade efter en annan katt. Hon är märkt i örat med 8H398, jag lokaliserade hennes första ägare men hon kunde inte ha henne kvar på grund av allergi och lämnade henne till livbojen i Eskilstuna för omplacering. Det komplicerar en del nu när kisse inte är överförd till nuvarande ägare. Hon hittades i Nyköping så min tanke är att kanske någon ägare bor i Nyköping och hon smitit, eller att hon liftat med någon från Eskilstuna. Hon är så mysig, pratglad, kelsjuk men letar efter något…. Hon är lite drygt 6 - 7 månader. Hon var väldigt mager när hon kom i fredags men har nu lyckats få lite mer hull på kroppen. Vetkoll har hon fått och inga större men av att ha sprungit ute… Men vart hör hon hemma tro? Livbojen letar också…. Kanske får vi snart napp?

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
[ollesbodega]
2015-09-02 00:16
#1

Hänger inte med. Livbojen i Eskilstuna har omplacerat katten men vet inte vem nya ägaren är?  Och nu letar de också?   Rörigt. Har de omplacerad katten?  Då borde  de ha  papper o reggat nya ägaren hos skk o sverak.Nu är den hos dig. Även om de inte hunnit regga måste de har nya ägaruppgifter. Hänger fortfarande inte med att en id-märkt katt som du påstår förmedlats av Livbojen i Eskilstuna inte kan förenas med den som köpt katten? Är det nåt jag missar här?

Annisangel
2015-09-02 08:02
#2

Nu är ägaren funnen!!! Det gick snabbt. Ja jag medger att det är lite rörig historia. Men förhoppningsvis så löser det sig under dagen!

Många Goa Kramar

Annisangel

Upp till toppen
Annons: