Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Ny kategori 000. Vanliga frågor - FAQ - ej för diskussion! 001. Kattambassadörer TNR/Skygga Katter 02. Hittekatter i Fokus 03. Hittekatter i media 04. Katthem, jour- & stödhem, föreningar 05. Kattens status 06. Kastrering, ID-märking, Vaccination 07. Djurskyddsfrågor 08. Bilder & Filmklipp 09. Goda ideér, råd och tips! 10. Huskatten 11. Kattsjukdomar & problem 12. Kattmats relaterat 13. Kattprat i allmänhet 14. Katter söker hem! / Katter sökes! 15. Bortsprungna/upphittade katter 16. Transporthjälp önskas/erbjudes 17. Solskens- och molnhistorier 18. Evenemang på Katthemmen/ Kampanjer 19. Insamlingar, Auktioner 20. Dagens Ros & Ris! 21. Till minnet av 22. OT Utanför ämnet 23. Utsatta djur av annat slag 24. Annonsdiskussioner 25. Information om Forumet & oss Medlemmar Ny kategori
04. Katthem, jour- & stödhem, föreningar

Katthem

2015-08-05 17:10 #0 av: hhejlollo

Hej! Kan ni tips om något bra katthem i närheten av Västerås? En kompis till mig har hittat två kattungar som behöver hjälp! Har pratat med Livbojen i Eskilstuna som jag hjälpt förut men dom har fullt och Huskatten i Västerås lämnar jag ingen till! Tips?

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Anmäl
2015-08-05 17:13 #1 av: MonicaLagerquist

Du har ju Hitta katten i Enköping.

http://www.hittakatten.com/

S*Blå Katten Cornish Rex & La Perm uppfödning.

Alla katter har ett livsvärde,men alla katter har inte ett avelsvärde.

www.blåkatten.se

Anmäl
2015-08-05 17:23 #2 av: Uppkatten

Om du går in på SVEKATTs hemsida och kollar under Medlemmar så hittar du en rad No-Kill katthem som du kan prova att kontakta.

Anmäl
2015-08-05 17:40 #3 av: Mysisa

Ska finnas ett i hallstahammar

Anmäl
2015-08-05 22:51 #4 av: eskils

Här är facebooksidan till katthemmet i Hallstahammar. De säger (7 maj 2014) att de har no-kill policy, dvs att vi inte avlivar friska eller behandlingsbara katter som ändå kan leva ett värdigt liv. Vi har även erfarenhet av så kallade "problemkatter".

Det låter ju bra! Glad Annars är det Svekatts katthem som man alltid kan lita på.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.