Annons:
Etikettkattprat
Läst 1601 ggr
zorro2
2015-07-07 20:39

agria katt forsäkring

agria frågor efter innkjöps pris men kissen er en omplasserings katt, skal jeg skrive det eller skal jeg skriver en siffra?..har det nån betydelse?

fikk söke veterinär pga at hun blev dårlig i magen pga snabbt foder byte, skal jeg skrive dette eller skal jeg låte det vara. Hun var jo ikke sjuk i den bemerkelsen.

takksam for svar 

mvh//aysun

Annons:
kattöga
2015-07-07 21:18
#1

Jag skulle skriva 0 kr (så har jag gjort). 

Dålig i magen pga snabbt foderbyte skulle jag inte heller skriva, det är ju ingen sjukdom eller skada…..

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

zorro2
2015-07-07 21:51
#2

tenkte kanskje om de koller opp og ser at hun har varit hos veterinären. jeg mistenkte at hun blev dårlig i magen pga foder bytet men ville kolle opp det endå for säkerhet skull derav veterinär besöket.

ok, takk for hjelpen. gjör som du säger og som jeg tenkt gjöre men ville bare kolle her inne også.

takk en enn gång

kattöga
2015-07-07 22:00
#3

Jag tror att inköpspriset har betydelse om man tar en livförsäkring på katten…. Har inte förstått att det kan ha nån annan betydelse (men jag är ju inte den som förstår allt heller…. tvärtom). 

Jag tror det blir bra som du tänkt göra! Lycka till med din lilla omplacering! 🐱

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

OberonsMatte
2015-07-08 10:43
#4

Inköpspriset har bara betydelse för eventuell livförsäkring.

Sajtvärd Katter iFokus

Katthemsmatten
2015-07-08 11:14
#5

Har du betalat för katten så skriver du det beloppet. Om du själv plockat in en hemlös katt så finns det ju inte någon köpeskilling. I övrigt skulle jag göra som kattöga föreslår.

Medarbetare Hittekatter iFokus

zorro2
2015-07-08 14:33
#6

takk for alle svar, nå er hun försäkrad, skrev inget på inkjöps priset og inget om at hun varit dårlig i magen pga av snabbt foder byte. 

hoppas at jeg aldrig skal behöva använde det :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: