Annons:
Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 2620 ggr
johnnys girl
3/22/15, 10:57 PM

Ny EU-lag

I EU-parlamentet diskuteras just nu en ny Djurhälsolag. Lagen gör skillnad på ägda djur och vilda djur. Risken är stor att hemlösa hundar och katter kommer att klassas som vilda djur. Detta vore en katastrof för Europas hemlösa hundar och katter som riskerar massavlivning.

Nu är det viktigare än någonsin att protestera. Klicka på länen och  skriv under protestlistan .Dela informationen vidare.

javascript:nicTemp();

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

 

Annons:
Tarotstollan
3/22/15, 11:14 PM
#1

Påskrivet.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jassan
3/22/15, 11:33 PM
#2

Påskrivet o delat.

https://jazzans.wordpress.com/

Maria P.
3/22/15, 11:56 PM
#3

Påskrivet och delat.

evastar
3/23/15, 8:04 AM
#4

Tack för denna viktiga information så att vi alla kan skriva på protestlistan.

Katthemsmatten
3/23/15, 9:56 AM
#5

Självfallet signerat! Hoppas att alla såväl katthems- som hundvärlden ser till att våra röster hörs. En katt eller hund är inte ett vilddjur, de är övergivna husdjur. Straffa människan och inte djuret! Skapa lagar som gör det tvingande att ID-märka och registrera katter och hundar. Ska de vistas ute på fri tass skall de vara kastrerade.

Medarbetare Hittekatter iFokus

[[eskils_]]
3/24/15, 5:31 PM
#6

#5 Bra talat! Katter och hundar är och förblir HUSDJUR, även om vissa idiotiska ägare överger dem. Och  ska de vistas ute på fri tass skall de vara kastrerade!

Har skrivit på.

Annons:
[[eskils_]]
4/25/15, 3:55 PM
#7

Skriv på protestlistan och dela till flera.

Katthemsmatten
4/28/15, 10:39 AM
#8

Puttar för fler signaturer.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: