Annons:
Etikettkattprat
Läst 1156 ggr
Emelie-Le
1/26/15, 10:31 AM

letar kattunge

Hej jag är en tjej på 24 år och har tidigare haft katt och haft dem runt mig mer eller mindre hela livet.

jag letar efter en ny liten kamrat i mitt liv, då mitt x behöll katterna och 1,5år utan katt är för länge inser jag. En kattunge. I närheten av Örebro-Filipstad- lindesberg

Hur kattungen skulle få ha det: dela en stor tvåa med balkong tillsammans med en  kattvan hund, få klättra på allt den vill klättra på (gärna kattklätterträden , barfas och olika stimulerande lekar och utevistelse, i koppel tills inkallningen fungerar 

Vad jag söker är en modig, busig och go katt. Som gärna listar ut saker och håller sig runt fötterna på dig om den vet att du har något att erbjuda

Någon som känner till någon liknande kattunge?

Annons:
Katthemsmatten
1/26/15, 11:01 AM
#1

Kontakta t ex Örebro Katthem, Livbojen i Eskilstuna, 9 Liv i Linköping. De har massor av katter som skulle behöva goda hem. En kattunge bör inte vara ensam så jag tycker du ska ta 2, om de prompt måste vara kattungar. De är kattungar i kanske 16-20 veckor och vuxna i lika många ÅR så fundera igenom hur ditt liv kan komma att se ut under det tidsspannet. Vad händer om du träffar en allergisk partner? Åker katten ut då? Det här är frågor vi alla bör ställa oss innan vi skaffar ett husdjur och i synnerhet ett djur som har så lång medellivslängd som en katt.

 Du ska vara till för katten, inte katten för dig.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Upp till toppen
Annons: