Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Ny kategori 000. Vanliga frågor - FAQ - ej för diskussion! 001. Kattambassadörer TNR/Skygga Katter 02. Hittekatter i Fokus 03. Hittekatter i media 04. Katthem, jour- & stödhem, föreningar 05. Kattens status 06. Kastrering, ID-märking, Vaccination 07. Djurskyddsfrågor 08. Bilder & Filmklipp 09. Goda ideér, råd och tips! 10. Huskatten 11. Kattsjukdomar & problem 12. Kattmats relaterat 13. Kattprat i allmänhet 14. Katter söker hem! / Katter sökes! 15. Bortsprungna/upphittade katter 16. Transporthjälp önskas/erbjudes 17. Solskens- och molnhistorier 18. Evenemang på Katthemmen/ Kampanjer 19. Insamlingar, Auktioner 20. Dagens Ros & Ris! 21. Till minnet av 22. OT Utanför ämnet 23. Utsatta djur av annat slag 24. Annonsdiskussioner 25. Information om Forumet & oss Medlemmar Ny kategori
04. Katthem, jour- & stödhem, föreningar

Katthem Öland/Kalmar?

2014-08-04 09:53 #0 av: Forest

Jag undrar vilka katthem som finns i närheten av Öland eller på Öland. Varför jag frågar är för att vi såg många katter/kattungar/dräktiga katthonor på en gård tänkte att kanske vore det bra om någon tar sig en närmare titt på hur många det är samt hur dom sköts om mm. Kommer inte ta upp vart det är helt utan detta tas via PM till det katthemmet som har möjlighet att göra en visit där. 

Närheten av Borgholm kan jag ändå skriva. 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2014-08-04 10:12 #1 av: eskils

Under fliken Artiklar hittar man listan över alla katthem, ordnade länsvis. Vet ej om de har uppdaterats på länge dock. Här är de i Kalmar län:

Anmäl
2014-08-04 10:33 #2 av: Forest

1 tackar 

Sophie-Medarbetare på pudel

Anmäl
2015-01-14 19:06 #3 av: Lena

Just på Öland finns det inga Katthem  mig veterligen. Däremot en mycket bra veterinär. Katthemmet Kompis är ett mycket bra katthem som jag varmt rekommenderar. 

//Lena - sajtvärd Katter iFokus & medarbetare Hittekatter iFokus 

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.