Annons:
Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 8010 ggr
augustblom
1/5/14, 4:08 AM

Ystad: Hemlös/vilsen Katt i farlig miljö!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

jag skriver detta inlägg efter att idag, lördag, varit på en återvinningsstation i Ystad för att kasta lite skräp. Där träffade jag en liten underbar varelse som lever ett farligt liv. Denna katt balanserade nyfiket uppe på kontainern som jag skulle slänga mina saker i. Om katten ramlat ned i kontainern hade den inte kunnat ta sig upp igen. Om ingen upptäckt hade sedan folk hunnit kastat fönster, möbler och Gud vet vad över katten. Jag lyfte ned den på marken utan problem, oj så lätt den var. Katten verkar tam och sökte sig mot mig hela tiden. Jag gav den lite torrfoder som jag alltid har med mig i bilen. Personalen sa att katten kommit dit för några dagar sedan och att jag kunde ta den om jag ville ha den. Vi har nu tre förre detta hemlösa i vår lägenhet och har inte utrymme för flera. Denna katt verkar ha en potential att bli en underbar innekatt om den fick komma till ett hem innan den helt förvildas. Jag glömde tyvärr kolla om det är en hona eller en hane….när jag körde därifrån balanserade katten på kontainern igen…bilden nedan visar katten med kontainrar i bakgrunden…

Troligtvis är den mycket lätt att lyfta in i en transportbur….

Eventuellt kan jag kanske fånga in katten och leverera inom rimligt avstånd från Ystad.

Annons:
augustblom
1/5/14, 4:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En närbild…

augustblom
1/5/14, 4:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

… så fort jag satte mig ned för att fotografera katten så kom den vänligt springande mot mig…jag fick backa hela tiden för att få en bra bild…

Hanna
1/5/14, 4:18 AM
#3

Men så söt! Hoppas missen får komma till ett hem snart.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Lena
1/5/14, 8:33 AM
#4

Det är viktigt att denna kisse får hjälp snarast möjligt innan det händer den något. Det bästa vore om den togs in av någon och sedan att ni söker efter ägare via Polis, facebook, lappar etc. Eftersom den är så tam har den förhoppningsvis en ägare som saknar den. 

Även om du har katter innan kanske du kan ha den tillfälligt i ditt badrum eller liknande? Eller om du känner någon annan som kan ställa upp.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
1/5/14, 9:14 AM
#5

Jag har delat detta på ett antal Facebook sidor för hemlösa katter. Tänkte att det vore bra med lite mer detaljerade uppgifter om var denna återvinningsstation ligger i Ystad.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Rödis
1/5/14, 10:57 AM
#6

Känns ju mest som att den råkat komma med i någons transport av sopor dit ut, den borde ha en ägare så ta den snarast därifrån, resten ordnar sig med den katten!

Annons:
Lena
1/5/14, 11:19 AM
#7

Ja det viktigaste just nu är att katten kommer ifrån den farliga miljön.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Rödis
1/5/14, 12:01 PM
#8

Snälla augustblom, ta den därifrån, du får hjälp med resten är jag övertygad om. Den kanske är chippad tom, öronmärkt… hann Du kolla detta?

Kicki L
1/5/14, 3:54 PM
#9

Hej!

Hur har det gått med den lille? Har du fått någon respons av någon som kan tänkas öppna sitt hem?

Mvh

Kicki

Lena
1/5/14, 4:35 PM
#10

#9 Inget konkret tyvärr mer än att många sprider det. Väntar på att TS ska läsa mitt PM och skriva mera i tråden.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
1/5/14, 6:35 PM
#11

Behöver kontakt med TS augustblom för att få mera information om vart denna återvinningsstation ligger. En person som finns i Ystadtrakten kan eventuellt åka till platsen och titta. Vore därför tacksam om du ville kontakta mig via PM eller direkt i tråden.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Djurälskaren87
1/5/14, 7:07 PM
#12

åh stackars missen, va fin den är.. hoppppas ngn kan ta sig an den

annebeate
1/5/14, 10:51 PM
#13

Den återvinningsstation i Ystad som är den som man brukar anlita är Sysavs anläggning Hedeskoga återvinningsstation . Öppet i morgon 9-15. Tel 040 -635 1800. I helgen kommer man till en telefonsvarare med öppettider när man ringer numret. Hedeskoga ligger på Blåsborgsvägen 161 i Ystad.

Annons:
Djurälskaren87
1/5/14, 11:01 PM
#14

måste säga att skriver man ett sådant här inlägg är det även viktigt att uppdatera och svara på frågor.. för finns folk som har möjlighet att hjälpa den men behöver mer uppgifter..

augustblom
1/6/14, 12:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Hej,

den håller till på återvinningsstationen i Hedeskoga utanför Ystad.

Jag kunde inte se någon öronmärkning på den.

Jag har PM-at Lena…

Lena
1/6/14, 12:37 AM
#16

En person åker dit imorgon och ser om kissen är kvar. Den är jättesöt! Tack för informationen!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Elsklingenelsa
1/6/14, 5:16 AM
#17

#15 På den sista bilden ser man en dörr där det ser ut som om någon sågat ut ett hål som ingång och så syns en skål. Är det en bemannad återvinningsstation? Kanske den "bor" där och personalen känner till den? Motsäger iofs inte att det är en farlig plats för en katt att vistas men det kanske kan ge bakgrund om missen om man frågar dem? // Elsa

Lena
1/6/14, 10:19 AM
#18

#17 Nja TS skriver ju att kissen har varit där under ca 1 veckas tid. Ja det är en bemannad soptipp har jag förstått. Enligt PM från TS har personalen gett den mat samt fixat detta lilla hus temporärt.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Elsklingenelsa
1/6/14, 1:20 PM
#19

#18 Så bra att det är "kattvänligt folk" där i alla fall. Även om den självklart ska hem igen eller flytta till säkrare marker…;)

Kicki L
1/6/14, 2:00 PM
#20

Underbart att höra att någon ska dit idag. Uppdatera gärna och berätta hur det går. Har svårt att släppa den lille med tanken. Bor själv i Stockholm så man känner sej rätt maktlös. :(

Annons:
Lena
1/6/14, 2:01 PM
#21

Jag uppdaterar här när jag vet något mera.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kattens57
1/6/14, 2:58 PM
#22

Men TS erbjöd ju sig att köra och hämta katten om bara ett jourhem finns,och enl Fb sidan Efterlysta djur så finns en tjej där som ställer upp som jourhem?Katten kanske är chipmärkt.Vore bra om TS kollar in den Fb sidan,om TS har Fb?

Lena
1/6/14, 3:24 PM
#23

#22 Jag har PMat TS om att - om det är möjligt - ta direkt kontakt med dem i gruppen Efterlysta Djur. 

Länk till gruppen Efterlysta Djur.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Djurälskaren87
1/6/14, 5:35 PM
#24

alltså återvinningsstationen stängde kl 15 idag och såg flera skriva i tråden att dom skulle hämta katten men vad hände med det då??

Djurälskaren87
1/6/14, 5:59 PM
#25

Nu såg jag på facebook att ingen har hämtat katten ännu men det är prat om att den skall hämtas imorgon men ingen har svar på vem som skall hämta den imorgon…

TS kan du hämta den imorgon? Någon i Ystad måste ju ställa upp och hämta katten från tippen… Jourhem kollas runt för fullt..

jnielsen
1/6/14, 7:42 PM
#26

Den här katten är ju så enormt lik den försvunne Harry, som visades på bild på FB, är harrys ägare underrättad så att denne kan åka dit och kolla?

Djurälskaren87
1/6/14, 7:45 PM
#27

26# ägaren är underättad men är ej samma katt tyvärr så nu finns de två hemlösa:(

Annons:
Lena
1/6/14, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

#26 Tror inte det är samma katt. De är lika i teckningen, men Harry sägs vara 8 kg och katten på denna bilden liten och tunn. Harry försvann på en soptipp i Skurup ca 2 mil ifrån Ystad.  men 100 5 säker kan man ju inte vara förrän någon tagit sig en närmare titt. 

Problemet att katten inte hämtats än beror på att soptippen inte hade öppet så länge idag och att ingen hade tillgång till bil under den tiden. 

Här nedan är en bild på Harry.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
1/6/14, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Ystadkissen:

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

jnielsen
1/6/14, 8:37 PM
#30

#27 #28 Teckningen är verkligen otroligt lik! Visserligen ser Harry ut att ha gulare ögon.. Hur länge har Harry varit borta? Var Harrys ägare ute och tittade på  kissen?

Djurälskaren87
1/6/14, 8:42 PM
#31

30# i ett par dagar tror jag… jag vet inte om dom var ute å letade men antar det. han e dock väldigt mkt större än den andra

jnielsen
1/6/14, 8:48 PM
#32

#31 Har han bara varit borta några dagar så är det såklart en omöjlighet… Suck! Jag och mitt önsketänkande😭

Djurälskaren87
1/6/14, 8:53 PM
#33

32# men det är inte samma katt enligt ägaren heller, så det är två katter nu som befinner sig på en tipp

Lena
1/7/14, 12:08 AM
#34

Många har velat att det skulle vara samma katt. Och det hade ju varit kanon om två problem blev ett och kunde lösas samtidigt.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
Lena
1/7/14, 8:05 AM
#35

Nuläget är följande: 

Jourhem finns, även kattkunnig med transportbur som kan vara med vid hämtandet. Det som saknas är någon som kan köra. Gå in på efterlysta djur och anmäl er om ni kan köra eller ge mig era kontaktuppgifter via PM om ni själva inte kan gå in där. 

Länk till gruppen Efterlysta Djur.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

monicat
1/7/14, 8:40 AM
#36

Oj Oj kissen! Men nog måste det gå att hitta någon som kan köra!!!! Bor i Värmland och känner mig så jäkla maktslös!

Lena
1/7/14, 9:42 AM
#37

#36 Ja det får vi hoppas! Problemet är att de flesta av oss sitter i fel del av landet så att säga. Sedan måste den som kan köra kunna göra det när tippen är öppen med. Det är väl där det krånglar tror jag.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
1/7/14, 12:08 PM
#38

Läste just på efterlysta djur att det har löst sig med transport. Två personer åker dit. Vi hoppas nu bara att kissen är på plats när de kommer.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
1/7/14, 1:04 PM
#39

Glada Nyheter! Kissen är infångad och finns i jourhem! Tack till tjejerna på Efterlysta Djur som samordnat detta!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Djurälskaren87
1/7/14, 1:30 PM
#40

underbara nyheter! jag som mejlade återvinningsstationen och ville ha uppgifter om katten fick mat ofta och hur länge den varit där osv.. men då är dne informationen inte så viktig då i nuläget.

augustblom
1/8/14, 12:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Fantastiskt att katten till stödhem så fort, undrar bara vilken stad det blev…

Jag är tacksam till alla de som medverkat till att detta kunnat ske.

Om det är en hona så hade hon ju snart fött ungar ute på soptippen och det blir ingen lycklig av. Jag hörde nämligen att här finns råttor nästan lika stora som katterna själv !

Ock snart kommer kylan och den försenade vintern…

Tack alla för ett snabbt omhändertagande.

Lägger på en bild från i söndags, då jag matade katten på plats…

Annons:
jnielsen
1/8/14, 9:32 AM
#42

Skönt att höra! Hoppas att katten blir kollad för chipp och så, förhoppningsvis finns det någon som sknar sin lille kisse och at den kan hitta hem!

Hanna
1/8/14, 4:57 PM
#43

Hurra! 🌺❤️

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Lena
1/8/14, 6:58 PM
#44

Ja det får vi hoppas att chipp etc kollas. Det utgår jag ifrån då det var en facebooksida för efterlysta djur som engagerade sig. Deras mål är att återförena djur och ägare med varandra. 

Det var riktigt bra jobbat av alla där!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
1/8/14, 7:12 PM
#45

Läste uppdatering på Efterlysta Djur. 

Katten verkar vara en hankatt, han är inte ID-märkt i örat. De ska kolla chipp hos veterinären. En efterlysning har skett på en loppis sida av en liknande katt. De försöker nu få kontakt med ägaren.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[zinkan]
1/8/14, 8:33 PM
#46

Då är det dags att leta efter ägarna till "Sopkatten".

Idag har vi varit hos vet. Det är en okastrerad kille på cirka 1 år. Ingen öronmärkning och inget chip. Han har bra hull, tjock päls, fina tänder, ingen ohyra eller öronskabb. Han äter torrfoder, blötmat och dricker vatten. Går på lådan.

Finns ingen efterlysning på honom hos polisen. Har varit i kontakt med Radio Active och de ska efterlysa ägaren. Han kom till Ystad, Hedeskoga Återvinningscentral innan jul och stannade kvar där.

Han var rejält stressad igår av den nya miljön samt av våra två katter samt hunden. Han fick därför flytta från rummet in på toaletten. :(   Idag har han lugnat ner sig betydligt. Han är otroligt social, älskar att bli klappad och spinnmotorn startas på ett kick. Absolut inte rädd för människor så han har definitivt varit hanterad innan.

Imorgon ska vi försöka utöka hans område och så sakta
introcucera katterna för varandra. Jag hoppas det kommer att gå väl ut. Har aldrig varit jourhem innan så jag hoppas för alla djurens skull att detta kommer att gå bra.

Djurälskaren87
1/8/14, 8:35 PM
#47

46# du är en ängel som tog in honom, jätte fint gjort av dej. får hoppas han har en ägare annars är han troligen dumpad:(

Lena
1/8/14, 8:41 PM
#48

#46 Tack för din rapport! 

Det låter ju som det går bra om kissen redan är lugnare. Det är helt normalt att det blir lite stressande första dagarna. Ny lukter, nya miljöer och nya vänner. Du kan skaffa Feliway och sätta i en kontakt. Det är ett preparat som liknar ett hormon katter sänder ut och som har en lugnade effekt både på den nya kissen och dina egna katter. Hur katter reagerar mot hundar brukar bero på vilka tidigare erfarenheter de har av hund. Tar man det lugnt brukar även det fungera efter en tid. 

Hör gärna av dig igen och uppdatera hur det hela fortlöper.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
[zinkan]
1/15/14, 6:51 PM
#49

Ägare efterlyses till denna okastrerade hankatt på cirka 1 år.
Han anlände till Ystads återvinningscentral i Hedeskoga
innan jul 2013 och den 7/1 2014 kom han till jourhem.

Tyvärr funkar det inte och jag söker nu AKUT annat hem/jourhem.
Trassel är hur trevlig som helst men min äldsta katt vägrar
låta honom röra sig utanför rummet han är i. Även när han ska gå
på lådan eller äta lägger hon sig i. Trassel är inte heller
tillfreds med hunden. Trassel är rumsren, äter allt, väldigt social
men är lite rädd för hastiga rörelser. Han älskar att bli klappad och han spinner konstant.

Han har definitivt varit hanterad innan och jag är rädd
för någon inte vill ha honom mer. Finns det någon vänlig
djurmänniska som vill hjälpa Trassel till ett liv han så väl förtjänar?

Hör av er om ni kan hjälpa honom!

Mvh Diana och Trassel

Lena
1/15/14, 7:06 PM
#50

#49 Det brukar ju lugna ned sig efter ett tag. Det är, som jag skrev, naturligt med osämja första tiden när man sammanför två katter med varandra. Oftast klingar det av efter någon vecka, ibland tar det lite längre. Har du prövat med Feliway? 

Det verkade som vi har dåligt med medlemmar i Ystadtrakten här på Hittekatter iFokus. Men det finns flera kattsidor med Skåneanknytning på facebook. 

Här är länkarna till några av dem: 

Linus Katteria: https://www.facebook.com/groups/129578873911/?fref=ts

Hemlösa katter i Skåne:  https://www.facebook.com/groups/166431303386491/?fref=ts

Göingekatten: https://www.facebook.com/groups/543483062377458/?fref=ts

KKS: https://www.facebook.com/kattkommandosyd?fref=ts

Pröva med att lägga inlägg där med foto på kissen. Det är alltid bäst om du själv kan skriva så att dem som är intresserade kan ta kontakt direkt med dig.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[zinkan]
1/16/14, 6:59 PM
#51

Hej Lena!

Tack för länkarna!

Tyvärr har vi en liten lägenhet så allt blir så intensivt.

Vår hona attackerar inte honom, men han får inte röra sig. Varken mot mat eller låda. Han bara finner sig i hennes nycker och jag tycker så synd om honom när han bara ligger under dotterns soffa.

Jag hoppas ännu på att någon ägare ska höra av sig. Han är sådan underbar katt så han måste bara vara saknad av någon.

Mvh Diana

[zinkan]
1/25/14, 5:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#52

Trassel måste flytta innan fredag…

Trassel är en okastrerad hane på cirka 1 år enligt vetrinären.

Han ånsåg att Trassel var i gott skick, ingen öronskabb, ingen ohyra,

fin päls, klara ögon och fina tänder.

Trassel är varken öronmärkt eller chippad.

Han anlände till Ystads återvinningscentral i Hedeskoga innan

jul 2013 och den 7/1 2014 kom han till mig som ställde upp som

akutjourhem under tiden vi sökte efter ägare. Har ingen förening bakom mig.

Har haft efterlysning efter ägare på Facebook, andra sidors forum,

Radio Active har efterlyst ägare, annons på Blocket samt

varit i kontakt med polisen. Har inte givit något resultat.

Trassel är rumsren, äter allt, klöser inte på möbler, väldigt social

men är rädd för hastiga rörelser. Han älskar att bli klappad och

han spinner konstant när man rör vid honom. Det går bra med våra

2 andra honkatter men han är väldigt avvaktande på hunden. Efter

snart 18 dagar här, så lämnar han inte dotters rum som blivit hans

trygga plats. När vi låser in hunden vågar han sig ut.

Hunden är mycket van vid katter och är lugn i sättet.

Vill inte längre ha kattlåda på dotterns rum och vi kan inte längre

hålla på med att låsa in hunden så katten kan röra sig. Trassel behöver

ett annat hem tills ägare eller nytt hem hittas. Den sista tiden har

han blivit mer lättskrämd och jag misstänker detta är pga han är för isolerad

i ett rum. Snälla hjälp Trassel och oss….

Trassel finns i centrala Ystad

Mvh Diana Mårtensson, 0768-407003

Djurälskaren87
1/25/14, 5:55 PM
#53

52# be kattkommandosynd och fler organisationer att lägga upp detta akut på deras Facebooksida de når ut till många

Lena
1/25/14, 6:01 PM
#54

#52 Har du varit i kontakt med alla föreningarna i Skåne med omnejd? Även om de inte har plats kan de hjälpa dig med nödropet. De kanske även kan sätta honom på kö. Varför måste katten ur just på fredag? 

Ring även mannen igen som du fick tfn till! Jag uppfattade det som att han kunde hjälpa till mer konkret än att tipsa om annonser/tidningar. 

Här har du länkar till katthemmen/föreningarna som finns. Det finns ganska många i Skåne som du ser. 

1.b Blekinge län

1.c Hallands län

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
1/25/14, 6:18 PM
#55

Jag har delat igen på Facebook! Sitter själv vi en annan del av landet och kan inte hjälpa till praktiskt. Men någon borde det finnas det gäller bara att ligga i för allt vad kung och fosterland heter.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annons:
miagirlhalmstad
1/26/14, 8:34 PM
#56

Kan någon skjutsa katten till Halmstad så löser vi det så fort som skjuts ordnas. 

Mia-kattfotens katthem.

Jassan
1/26/14, 8:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#57

Heja Kattfoten!!!👍❤️

https://jazzans.wordpress.com/

Djurälskaren87
1/26/14, 9:10 PM
#58

Lägg ut på djurtransport:)

silversol35
1/28/14, 11:13 AM
#59

Hur har det gått?

Lena
1/28/14, 8:32 PM
#60

Som jag förstått det har det löst sig med ett hem för Trassel i Malmö. Och att hemmet var berett på att ta sig ann honom på permanent basis. Det är Kattfoten som fixat detta. 🌺

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

annebeate
1/28/14, 11:14 PM
#61

Stort tack Kattfoten! 🌺❤️

silversol35
1/29/14, 9:58 AM
#62

Åh vad bra! 😊 Kattfoten får såklart en 🌹

Annons:
Lena
2/2/14, 2:07 PM
#63

Trassel är nu i sitt nya hem i Malmö. Vi hoppas nu att allt fungerar och att han kan stanna kvar där! 

Tack till alla som engagerat sig! Kattfotens Katthem inte att förglömma!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Upp till toppen
Annons: